skrattar bäst som skrattar sist :P

haha! så när chefen lasta på mig massa låder så var det tänkt att ja skulle,gå med dom genom hela källarn,
in i hissen. och fram till affären. ja.. jag höll på döö av skratt så det gjorde de inte lättare att låderna stod stadigt!
och ja kunde juh bara inte sluta skratta på bara tanken hur roligt det såg ut utifrån sett:P
men ja ska säga, det gick otroligt bra.. tappa bara två ggr !:P hehe jag hade inte kameran i bakfickan då
men ja har ritat ett litet klipp åt er.. så ni kanske kan förså ungefär!:P sikten var juh inte heller de bästa..
fick höra lite.. "VÄNSTER... nej. HÖGER" ..:P

image108
tack o hej! ;P

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vilken fin illustration! Låter härligt att du trivts bra på jobbet! Kram kram

Postat av: jag

hehe tack :P.. nog för att ja inte var allt för noga me den..men det var lite kul och annorlunda..:P
ja trivs super bra! å i morgon min sista dag!! :( ouuä..

2007-10-29 @ 21:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback