"När tiden hinner i kapp dig"

så idag börja man med att sova ut! otroligt skönt med andra ord.
senare vid 13 så for jag på stan med Jill. vi gick igenom alla affärer typ!.
och inte hitta jag det jag mest letade efter!  en skjorta som är svart och vitrandig. vågrät väg..
ska det vara så svårt.. men jag fick iaf tag på två andra viktiga delar inför haloween!
säger inte än vad ja kommer att vara. det får folk se på lördag dom som är på kåren.
sedan kanske ja lägger upp bilder efter helgen. :)..
men nu återstår det bara vad jag ska vara på fredagen!..  har inte speciellt råd heller
med att köpa saker till båda ggr!..  så nå simpelt men ändå nått.. har du nå förslag så hör av dig!

så annars var  dom 3 timmar på stan rätt stressiga..och ja känner mer och mer panik med exakt allt!
jag har iaf äntligen fått tag på hon på AMF som vet mer om utländksa CV och så.
sedan ringt och beställt mer linser. så jag har iaf av verkat  3 saker från min låååånga lista.
 i morgon blir det nog stan, förbi intersport.. hämta lite grejjer därifrån..sedan ska jag nog ta itu med bank ärendet i morgon. sen kanske det blir att jobba? .. =)..

tiden går & går, hinner knappt med!! ah.
i slutändan så löser sig allt.. :)


TV TIME !


Kommentarer
Postat av: Malin

får du vikariera på Intersport nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback