livsnjutare som man är

tack och lov, tror jag har en  ängel vakandes över mig.. ^^
mitt busskort återfans på busskontoret.
upptäckte att mitt busskort var borta tisdagmorgon..
så ja hade nog tappat det när ja klev av bussen i måndag.
så idag var jag in och fråga och det fans där!! lucky me! har inte
råd att slöas onödiga pengar till buss!

annars då! Prakitken är fantastiks underbart kul!
trevligare personal hittar man inte! hade ett antal skratt
anfall idag. + små skrattandes hela dagen.
man får som passa sig så man inte skrattar rakt i nån kunds ansikte :P
sen svarar man i telefon kan man nog bli betraktade som oseriös tjej! :P
men hallå, det var chefen som börja ;P
så nu har man just fått i sig middag, så nu blir det att leta vidare boende
och sen blir det tv vid 9! Som vanligt så går alla BRA program samtidigt..
jobbigt.. 
annars så är det snart helg IGEN!..men hallå.. sakta ner lite nu..
det kan få gå fort efter praktiken..om de inte bli nå extra jobb.

sjuk dröm i natt igen.. det var väl de gamla vanliga men sjukare.
And I hate that I loved you soo

jag kan vara lite seg på senaste att uppdatera mig, men det beror på att
jag hinner inte göra så mycket annat än jobba,äta sova. sen händer det inge roligt lr speciellt
är det väl inte nå som behövs framföras.. :P sedan har jag fullt upp att fixa saker inför resan.

vi ses! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback