Godmorgon

otroligt pigg man känner sig idag, bortsett från att de tvar grymt jobbigt att ta sig upp ur sängen!..
trodde klockan var 5 på morgonen när den ringde vid 8!
sen ett tag efter den "kalla" duschen  så börja man kvickna till.
jag känner mig helt nöjd. har klivit upp i tid så ja inte behövt stressa med något.
till och med hunnit äta frukost!

nu går min buss på 13 min.. så blir det ännu ytterligare trevlig dag med personalen.
och föressten.  det kan hända att jag kan klara mig med pengar utan att låna av någon!
det skulle iaf vara grymt sköönt :)
senare i kväll blir det nog idol och onyttigheter med Jill.. =)
helgen kommer blii lugn!  jag väntar in högtiderna. haloween nästa! :)

ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Hejsan!
Härligt med bra start på dagen! Kör vidare i samma anda! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback