att hitta den rätta är inte lätt

när det är nytt och det gäller att man ska hitta en sko sort. Bland tusen andra sko kartonger
säger jag att de är inte LÄTT!  inte i första taget. Det kommer nog ta sin tid
innan man hittar där. Jag menar. det är svårare att hitta rätt sko än klara av kassan! 
kassan är juh iaf svensk! :P

annars så När stunder kommer och man känner för att ta upp papper och penna
är det faktist kul. det är kul att se hur man utvecklas under åren. Jag hoppas
jag kommer kunna måla super bra nån gång. det hade vart kul.. :)

1. Målade 2003 ,men gjrode aldrig klart anisktet:P
2.hund bild från 06 
3.tjej/killbild oktober 07
   


Kommentarer
Postat av: Malin och Johannes

Malin säger: Wow! Jag kom knappt ihåg hur duktigt du är på att rita, det är ju så länge sen jag sett det.
Johannes säger: Wow! Inte visste jag att Sofie hade sån talang för att måla! Hon har ju estetisk talang!
Och förresten, låter som du har fått en bra start på jobbandet trots alla skokartonger :D

Postat av: Soife

hehe, såå bra är jag inte! men det går väl frammåt.. :) och förhoppninvis kanske det går att se vad det är för utryck som visar sig ibilderna..men det är grymt svårt så ja måste öva å öva.. :) kul att rita!
hehe men tack för att ni tycker det ser bra ut iaf :)
hehe jo jag fått bra start, får stå i kassan då å då..och utan tillsyn :) men annars är det springa mellan lagret å affären och plocka upp varar konstant och larma allt som gäller :P

2007-10-04 @ 21:33:27
URL: http://sofie10.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback