trötthet är straffet för händelserik helg

hjäspen slukar mina ord..och tankar.
så med andra ord menar ja att jag är crazy tierd!
men det är juh inte konstigt heller att jag är de.
ännu en händelsrik helg,med mycket skratt! och långa nätter.
börja helgen med film race.. 3 filmer med malin och jill :) resten av kvällen bestod av massa skvaller och trevligt snack :)  efter att klockan  hade  tickat till nåt över 4 på morgonen så skjussa jag hem malin.
så väl i säng i fredags kanske 5-halv 6 in på lördag morgon..?... sedan sov till till 12 nåt?..så iaf lite sömn där :).

så var det lördag i går .. inte hände det mycket på dagen inte. inge intressant iaf..
så ja väntade tills jill kom hem från middag vid 21 nån gång. då vi for först på en avskedsfest på tuna.
sedan till ylva en kort snabbis. sedan till sandra :)  sedan tillbaka och hämta upp folk från tuna.
sedan tog man i land på en fest på varvet. trevligt.. sedan väl hemma vid efter 03:00.men då var man pigg som en murt så det blev att ja la mig halv 6 i morsse. och klev upp tio  , då vet ni! :P..

men ja menar. det är livet. ska man hinna med allt kul så får man offra lite sömn ibland.
så ja.. ja har inte orkat göra nåt idag än så länge..och ja misstänker att jag inte kommer orka göra något heller..

eller ska ja försöka.? min lista gnäller på mig..att ja har inte tid att slappa!..
jaja vi hörs i veckan ^^ sov gott!

image124

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback