The queens of halloween

ja men va ska man säga?ännu en
händelserik helg minst sagt! lite skum också!
och rolig! :) 
att det bara var jag och jill som var utklädda i hela luleå city
är "skrämmande". Måste juh bara säga att vilken TORR stad man lever i!
däremot i går mot kåren gick massa utklädda folk.men det var bara där!
inne i stan var det inte en enda. men iaf så hade då jag och jill skojj trots det bara var
vi som var utklädda ;)

helgen har varit ett jekla stress med att hinna med allt,men det löser sig alltid.
haft otroligt kul med nära och bekanta! alltid också kul att lära känna nytt folk :)
Något jag ser som ett mirakel idag är att jag är inte nått bakis! och ändå sista shotten
tog jag vid 4 -5? och vakna vid 10:30. pigg å allert! det här kan jag med ord säga att ja inte kan smälta.
kan inte fatta hur sköönt det är. Och sedan på lördag var jag bara bakis till 3 på dagen. också ovanligt!
jaja.. en gåta som jag aldrig kommer klura ut.

eftersom jag haft jektig helg så står köket  i kaos,sedan kläder över hela hallen.
dags att ta fram ,disktrasa,damsugaren, och min engeri att ta tag i all städning.


   

Bilder från fre och lörd.
jag börjar bli hemsk dålig att ta kort, på allt skojj. så i helgen blev det inte många.
och det är juh bara för kul med bilder.
jag hoppas ni alla haft en bra helg då trots ni som inte var utklädda!


 ( "Du är den roligaste människan jag nånsin träffat" !
hehe många roliga komentarer man har fått i helgen ^^ )


återkommer senare i veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback