six

så nu har jag ringt tandläkarna och bytt min tid. tur att det gick!
så imorgon 11:40. då blir det nog en stan runda för mig lika gärna..
men kommer ja köpa nåt? nää.. ev en present till syster om jag hittar nåt.eller kanske ett nagelack åt mig ^^
inte mer. men bara för att komma ut ur huset , så kan de vara skönt.
annars idag.. ska jag orka gå till banken?..kan hända att det blir buss.. vet inte om jag är så pigg att gå i kylan en längre stund.. och annars åter panik med cvt!.. och packningen ska vi inte äns tala om.. =P

sen i natt hade jag svårt att sommna också... låg å tänke på allt jag måste hinna göra innan måndag!!
jag kunde inte sluta tänka! det bara snurrade med massa tankar.. är rädd att jag glömt bort vissa saker som jag kom på då..och sen var jag hunrig också.. och själv har ja svårt för att somna om jag känner hunger..
men till sist somna jag iaf.. sen ringer de i telefon just före 10 redan! frågar om vi fått reklam! jooo.... less..
jaja. jag hoppas att jag får bättre sömn sista dagarna nu innan jag far..

tisdag idag. sista tisdagen hemma på ett bra tag!


Nu blir det att fixa i ordning lite frukost.. återkommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback