resfeber

Hjärtat pumpar stress! som sagt. jag vet inte vad ja har för känsla just nu eftersom alla känslor slår samman.. vad blir de?..illa mående kanske? för jag känner mig liite illamående.men det är nog RESFEBER jag har nu.
vet inte vad jag ska säga..
Linn du har redan farit.. han inte ses mycket alls..men så kan de bli när du har fullt upp att hinna umågs  med alla när du är här i luleå.och sen när jag har haft fullt upp med packning med mera. saknar dig min älskade vän. tack för att du kom upp och var med på avskedsfesten och blev en minnas värd hela kvällen ut!
och snart kommer sweet raul förbi tror jag :)
jag hör av mig en sista gång i morgon innan jag far..sen får vi se när nästa gång blir.


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback