På tal om sömn ;P

Tjejsnack Vecka 46
Sömn
  • Sover du bra på nätterna, eller vad gör du om du inte kan somna/sova?
    Nä, tyvär, jag sover inte bra på nätterna. inte på senaste tiden iaf.
    vad ja gör. jag försöker byta nyt sovställning. och bara försöker å försöker sova.
    men oftast utan resultat. i värsta fall kan det hända att jag börjar städa rummet .

  • Hur många timmar sover du per natt, vardag/helg?
    vardagar..ja om vi ska se efter dom senaste dagarna så har det inte vart mer än 4 - 6 tim per natt.
    helger brukar ja i vanligt vis också sova mer förut. typ 12 timar!.men de senaste helgerna som vart har jag bara sovit kanske 10 tim totalt över hela helgen.
  • När går du upp respektive och går och lägger dig vardag/helg?
    Vanligt vis går jag och lägger mig kring 00:00 på vardagar. kliver upp kring 10 e tiden.
    helger är det helt olika.beroende vart man är och vad man gör. så antingen kanske kring 23 eller 04 på kvällen. kliver upp kring 9 eller 12.. svårt att säga exakt..
  • Snarkar du, talar i sömnen eller kanske t.o.m går i sömnen?
    jo ja snarkat gott ;P  men kan hända nån gång att jag inte gör de.
    och JA ja kan prata i sömnen också. det har hänt nåra gånger. Och jag har nog gått i sömnen också. men det var när ja var liten tror jag.
    så den som sover med mig får vara på sin vakt :)
  • Sover du ensam i sängen, om inte med vem/vilka?
    Jo jag sover ensam i min sköööna säng! kan hända att man har sällskap lite då å då ;)

Nu efter en timmes promenad och gjort ett ärende på banken så tror jag ska ta mig en dusch och sedan fortsätta lite med packningen kanske?..eller fortsätta föra över bilder på skivor.. har bara 2005 kvar nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback