okänd

Så när jag står i duscehn så ringer telefonen, jag torkar av handen och svara ifall de är nån vän.
men det står okänt.. kanske duracell?. men ja svarar..
 då är det nån gubbe! först tyckte jag att det lät som en turk.. och jag han tänka " inte ännu en turk"
för jag har redan 3 st inskrivna i min telefonbok för att ja ska veta om de är dom som ringer..
pga av att de hänt ett antal ggr!..men nää sen hör jag en massa blandning av språk.. ja tycker det låter som svenska, turkiska, finska.. men sen hör jag att de är en finsk gubbe! som snackar på sitt språk och svenska!.
jag försöker säga till han att han ringt fel, men han fortsätter och babblar på och han säger nåt med
"va kostar de?, 100 000 tusen? 500?  "
fatt noll vad han menade för nåt.. ena stunden lät de som om nåt med  MC..och sedan ena stunden om nå helt annat..
sen säger han att hans fru har lämnat han och bla bla bla nåt på finska. och sa att han är jävligt arg och sur!
jag avsluter stört och säger , du får ringa nångon annan! klick!.

åh varför ska alla skumma folk ringa till mig!?

jag kliver direkt ur ut duschen för inte vågar jag stå kvar där i tomma stora huset. ifall han skulle vart en galning som sökt upp vart ja bor också!!..man får juh alla tankar som bara fins när de ringer skumma folk!

nu ska ja ringa och se vad som ska hittas på i kväll! ciao.

Kommentarer
Postat av: Syster

HAHA!!!! Lite otäckt men ändå.... =D

Postat av: Helena

Hm, det lät som en sån där busringning, typ Leifi eller vad han nu heter.. :P

2007-11-22 @ 19:35:29
URL: http://helenamoberg,wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback