Nu börjar resan..

så nu far jag om 4 timmar.. jag har lyckats äta lunch nyss . käns bra.. eftersom aptiten påverkas av min resfeber..
nu fick jag min lönespecifikation och det var ungeför 1000 kr mer än  jag hade trott så det vart glada miner här :)
lite större chans att klara mig där första tiden?
annars har ja nu skrivit ut ett dussintal cv.  och nu är väskan och handbagaet så gott som klart!
bagaget väger 16,8 kg.. kommer nog sluta på 17 kg iaf. men det får fan vara. bara 2 kg övervikt.
sedan handbagaget väger 8,5 kg! bra gjort av mig ändå att fått ner så pass mycket i väskan som inte är allt så stor.
snacka om att utnyttja varenda litet utrymme!
alla kläder som jag sagt jag tidigare ska ha på mig blir juh inte först från västerås. för nu med sas får juh väskan väga 20 kg så då kan kläderna ligga där så länge som möjligt ;)..

Min huvudvärk har släppt iaf. och i natt kunde jag somna rätt bra. somna vid halv 3. klev upp 07:20.
så däremot lite smått trött idag..men men..
Nu hinner inte jag skriva mer.. måste fixa med min mp3 nu, sen städa klart i rummet och så.

men ni får ha de så bra folket här hemma. spännande å se när vi ses nästa gång :)
jag kommer skriva i min resedagbok också. Där jag heter videhall.

Jill och jag.
image163


kram


Kommentarer
Postat av: Emmsan

ha en trevlig resa är smått lite avi¨s på dig goo gril


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback