lugn och ro?

nää nu börjar jag få ännu mer panik. känner mig stressad!
2 ½ vecka kvar ca innan jag flyttar.
jag har kommit en bit på min lista " att göra " men det återstår en del

  • Kolla upp mediciner
  • Försäkringar
  • Skriva färdigt CV!!!
  • plocka bort saker i huset som inte behöver vara framme något mer när jag flyttar.
  • börja packa! se efter exakt vad som ska tas med. och tvätta! ett års projekt!
  • spara ner alla dokument och bilder på skivor från datorn.
  • ladda mp3 med massa låtar!
  • fixa fullmakt åt mor
  • anmäla att man far bort till försäkringskassan
  • m.m. mindre detaljer..

HJÄLP. listan kommer aldrig ta slut!

det som är fixat  är

  • linser för iaf 6 månader
  • piller för 6 månader
  • fixat att jag kan använda min  kodbricka. (internetbank)..
  • Slutbetyget i engelska
  • lagat mobiltelefonen
  • flygbiljetten ner till sthlm. och från sverige.

nya glasögon

kan hända att det fins nå fler små detaljer som ja inte kommer på nu..

Nåja.. mötet med amf blir inte av. skööönt. :) jag är nu avaktualiserad där.
så nu resten av veckan blir det att jobba vidare här hemma med alla saker..
å sjukt trött jag var i går! och nu börjar man hjäspa ett dussintal gånger..

kallllt! hämta tröjan och göra nåt vettigt nu kanske?


Kommentarer
Postat av: Malin

men...flytta ska du väl inte...du ska ju bara vara borta ett litet tag, några månader...inte hela livet väl? =D

Och du, apropå bilderna på datorn. Jag tror inte vi har någon DVDbrännare på datorn i hallen. Det är de skivorna som rymmer fler bilder. Så du får nog ge dig till tåls med vanliga CD skivor... Om du nu inte först flyttar över bilderna till mammas dator och bränner från hennes DVDbrännare.

Postat av: sofie

hehe ja jag far då dit på obestämd tid. vet många som har
blivit kvar där resten av livet..så man vet juh aldrig ;).. hehe.. nog kan det väl blå nåt år..nåra två.. ? ..:P.

men jaha.. åh gud vad jobbigt det kommer bli.. många bilder är juh så stora... så det ryms juh typ bara kanske 12 bilder på en skiva ..och jag har säkert äöver flera tusen bilder!!..:S
och hur ska det gå att flytta över bilderna till mors dator? det går juh inte!.. hjälp...

2007-11-07 @ 11:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback