Jobb :)

så var det en ny måndag. Denna måndag är jag på ett annat jobb.
Sitter i receptionen som jag gjorde hela sommaren.
när det var ett tag sen man var här så glömmer man små detaljer..men än
så länge har jag komit i håg allt. personalen här består bara av "gammla" tanter ;) men
det är jätte härlig personal här också :)

senaste dagarna har det vart ; intersport,chatanoga,och vårdcentralen nu.
glad att jag har nåt att göra om dagarna.men som sagt. jag tackade nej till att
forsätta på chatanoga pga av att de är så lite tid jag har kvar hemma.så ja kommer nog ha fullt
upp ändå att packa och fixa inför resan.

och alldesles nyss så ringde bertil och sa att gick bra att vårat möte idag flytta till i morgon.
så nu kan ja pusta ut över de =) även fast ja lämnade ett medelande i fredags att jag skulle jobba idag visste jag juh inte om de hade nåts fram till han och då var ja orolig över att han skulle tycka ja var oansvarig eller så att jag tog jobbet före vårat möte. Man han ringde och sa att självklart går det före. :). så nu är mina senaste oroväckande saker över som jag haft i helgen.

Så det blir möte i morgon , möte på fredag. viktigaste att komma i håg nu denna vecka.

i morse ville jag verkligen sova ut. så trötthetn sitter i en än ,men ikväll ska jag lägga mig tidigt så jag får sova som aldrig förr.

och jag har haft mina planer exakt på när mina festligheter tillåts;P men det kan hända att de blir något fler..
får se efter veckans gång.. inte bra för min ekonomi..men men

nu fika rast! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback