Five

Så har man vart på sin sista kontroll på tandregleringen. hädan efter blir det hos min vanliga tandläkare om det är något. sedna var det stan med sofi :) hehe. vi gick , tittade och satt mest :P haha.. är man fattig så vad ska man göra?.. iof jag köpe nagelack åt mig. inget annat. så nu är jag hemma en snabbis, ska snart ta en promenad till mormor där jag ska fålla upp byxor åt henne, sedan blir man bjuden på middag (PALT ) mormors palt är den bästa och den enda goda palten som fins!
sen efter det blir det att fara och kolla in stället där avskedsfesten blir på fredag. sen hem och sova?.. om de nu går.. åter igen kunde ja inte somna i natt.. till sist gick ja ut från mitt rum la mig i en annan säng som fins på övervåningen. och där somna jag! ..

men nu måste jag snabba mig lite och hinna göra något fixeri innan jag ska i väg.
och föressten är det riktigt mörkt ute.och jag är juh ganska så mörkrädd.... så jag tror jag måste ta en ficklampa med mig.. och jag lovar, jag kommer vara skräckslagen ända fram tills jag nått målet :P

fortsatt trevlig dag gott folk :) ciaoo

Sofi och jag :)


image139


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback