Eight

Helgen är inprincip över. helgen blev lugn som planerad.
blev något tv och chill tittande i fredags, och i går skärckfilm på bergivken.
den var bra, men inte den äckligaste.. och för "ovanlighetens skull" kommer jag inte i håg vad den hette:P
men splittans ny :P handla iaf om att hitta och förstöra en staty i en hemsökt byggnad.

så nu är det bara 5 ½ vecko dag kvar.. + kommande helg. jag tror man har dom flesta känslorna man kan ha nu.
Nervoistet,panik,glädje,nyfikenhet,längtan,ångest. vad har jag gett mig in på!?
Alltså, jag kan som inte än fatta att man inte kommer få se/vara med sina närmaste vänner på ett bra tag..men som tur är har jag  med mig En iaf  :) jill som lurat mig med på denna färd :) jag kommer inte fira jul hemma och det kommer kännas skumt om något. inte få klappar , se julgranen stå där och lysa, och inte alls samma stämning. Så det blir juh spännande också att se hur jag och jill ska fira julen där borta  :)
sen är man juh något nervös över engelskan. hur ska de gå med den?.. men alla säger att man kommer in i det så småningom.. och det tror jag på..men ÄNDÅ!!... sen längtan är juh så enorm att man inte vet vart man ska ta vägen!.. man vill bara åka nuuuuu!  orkar inte vänta mer.

Och inte på tal om paniken man har, alltså med packningen och sånt!! gah, ja vägde min väska i går som då bara var fylld med kläder. 15,7 kg!  såå jag måste jobba enormt med min packning nu..
och sen samtidigt som att jag vill att veckan nu ska gå fort så vet jag att den kommer gå för fort!
så mycket att göra på så lite tid.. innan torsdag måste nästan allt var färdig packat. för hela fredagen blir att ägna sig åt till avskedsfesten. sen lördag umgås med syrran , familjen, äta ute typ. sedan söndag och måndag blir bara att slänga ner det sista och kolla att man inte glömt något. och sist men inte minst.. sätta på sig alla kläder ! som kommer vara ett antal plagg ;P svetten kommer rinna innan flygturen och efter.. :P

så i går brände jag en ny partyskiva. ska även försöka göra någon till.. men det jag borde prioritera nu är CV t som inte är klart än!!! :S :S jaja ja hinner säkert?..
men man gör som de roligare sakerna före..

annars så är man juh så uppspelt av all glädje att man ska få komma bort! förutom vännerna så fins de inte mycket kvar i luleå som jag ser är bra. tyvär.




en av brittans nya låtar som faktist är bra!!  Radar.


och inte på tal om rihannas låt som är allt för bra! ....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback