Confused or what!?

Idag har jag och jill haft den mest förvirrand konversation nånsin! skulle jag säga!
vi har diskuteterat priser fram och tillbaka vart det är billigast att bo
på 5 dar på 8 dar , vad ligger närmast city, tjänar vi något på de, men där fins inget tillgång till internet..
 OCH SÅ VIDARE... snackat i mun på varrandra och blandat i hop alla ställen fram och tillbaka.
käns som vi suttit med det här i timmar!!. och äntligen nu har vi bestämt oss. förhoppningvis sker det inte nå mer komplicationer eller dyker upp nå fler frågor..
för det orkar inte min  hjärna för. och dessutom att datorn å så otroligt seg så jag vill bara slänga i väg den!!


nu åter gå till andra  fixerier!

updaterat.. glöm det jag sa om att de är fixat! nog kommer det upp komplicationer och andra saker!
jag orkar inte mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback