ändrade planer för dagen

:) så dagen börjar med att jag ställt väckarklockan kring 07:00!
och fråga mig inte varför. jag tänkte väl vara  nyttig att kliva upp i tid
men är de så nyttigt?
så jag klev väl upp för en timme sen iaf. har duschat och nu ska jag bara äta.
sedan blir det till banken, sen och JOBBA på intersport mellan 12-15 :D
KUL!! :D sedan hem och äta ,stressa, fixa ordning..åka till förfesten!

fulldag idag också! Härligt :)
ha en bra haloween gott folk! för det kommer jag lätt att ha :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh! Vad roligt med pumatröjan. Lite avis blir man ju... och..hehe, var lite roligt, vi tänkte ta en lite längre sovmorgon i morse för att orka med kvällen och helgen men det bara ringde en massa folk hela tiden. Och du med!!! Jag trodde verkligen inte att du skulle vara vaken så tidigt! =D Nu var ju jag rätt vaken så det spelade verkligen ingen roll att du ringde, var lite komiskt bara. Att du skulle ringa den tiden hade inte varit min första gissning bara =P

Ha en bra dag =)
Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback