Skojjj skojjj!

alltså, ja sa lugn helg, inge slösa med pengar..men få se nu
hur blev de?, fredag till emma på en fest, men ja tog de ändå rätt lungt, där
men ändå nåt ja inte hade planerat men det är kul när det dyker upp nåt
oväntat, sen i går så blev det fest hos ylva :) mycket trevligt och rolig kväll
som slutade på cleo.
annars idag har ja så ont i ryggen sen stadsmaran så ja knappt kan röra mig!
gahh,försvinn försvinn !
sen flagnar jag..:/ inte bra!! men det löser väl sig, ändå  ca 3 veckor kvar till balen&studenten.

annars så ser ja framemot klassfesten nu på onsdag, sen festandet till helgen :D
fast det fins inte mkt pengar i fickan min. men men.det löser sig alltid?

nu sitter jag och försöker få reda på så mkt "fakta" om thailand.. för jag och sofi planerar att
vi ska försöka ta oss dit i februari/mars nästa år.. så vi ska försöka se lite vad det kan kosta ,beroende på
hur länge vi vill vara där och så. Å det är juh bara såååå kul att planera;).. så länge saken blir av så :)
jag har juh redan varit där en gång. det var juh underbart,men då var ja med familjen och ja gick bara i 6:an..
så nu vill ja uppleva thailand igen,med vänner och när man är lite större och fattar mer och kan vara fri och göra vad man vill :)

sen, så "gruvar " ja mig över att ja knappt kommer få tid/va med min älskling framöver..
typ max två dar denna vecka bara..om ens de,det beror juh på vad han har för planer för sina dagar..
sen är han borta på övning igen i ca en vecka
..sen hemma nån dag innan balen, som ska bli underbart att han ska gå med mig!
men sen är han borta igen..vet inte hur länge.. för då har han inte länge kvar till muck,och direkt efter det far gubben utomlands.avis är ja, å sen när han kommit hem igen totalt från allt så jobbar jag hela dagarna.. :( ja blir juh deppis av bara tankarna..
ibland vill man se frammåt men inte alltid..

men nu är de 3 ½ dagar skola i veckan..skönt med lite brake däremellan.

Nu ska jag nog fixa lite kvälls"fika" sen sova kanske..städa ? orkar ja de? de tror ja inte.

godnatt på er!  Vännerna ni är juh helt fantastiska!

Pussokram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback