love hurts..

blev inge brake i veckan.. trist..så nu har ja skola i morgon och torsdag.
sen ledig fredag iaf..=)..
ja.. annars är min kommentar nu:
killar och tjejer lever i olika planeter angående tänkadet..

"Livet består av ögonblick"

ögonblick som man aldrig vet vart den tar en..
dagen kan sluta hur som helst.man har inte en aning ..

Vännen du vet juh hur mycket du betyder för mig!!
jag vill inte att du ska gråta.. lr va med om denna sak..
ja vet exakt hur det käns..och ja kommer vara där för
dig så mycket ja bara kan!


annars så blir det nog två dagars fest i helgen :D det ska festas för vi tar studenten snart !! fatta!
glömma allt annat å bara tänka nu är det vår tid att leva upp studenten!!
å mössan har man hemma nu och den passar. tur de.. =)

nu måste ja forstätta plugga det sissta..det som ja måste ha med mig i morgon!
sen tv,fika,sova... får se vad klockan står på när mina ögon sluter sig..

pussokraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback