"Börjar jobba idag"

Ja så vakna man 06:45 å bara kliva upp för att fara på fotbollslektionen
men när ja kommer dit så upptäcker ja juh att vi börjar juh inte fotbollen först 09:50!
alltid har ja gjort så här hela året.. vi brukar ha webbdesign på morgonen innan!..men den är juh
slut nu så då blanda ja i hop.. suck. iaf så gick jag ändå in i gymmet för att ta det nu lika gärna när ja var där.
jag tog en 30 min snabbt gå tempo på löpbandet för att förbränna lite kalorier och det kändes helt bra,
förutom att ja fått skavsår..:S huvva.. sen tog ja nåra arm,rygg,mage maskiner,
men annars när ja gick på löpbandet så fick ja en sån här kick igen
att ja ska träna som ett syyk hädanefter å verkligen försöka hålla mig borta från alla goda kolhydrater.
men den kicken fick ja säkert bara på gymmet. sen kommer den dö ut innom i morgon!!
ah det är juh hopplöst..ja skulle behöva en vän som bodde i mitt område som ja skulle kunna ta med ut å springa med ofta. Som dig sofi skulle vart bra eftersom vi båda vill träna hårt inför sommarn ;)

mobilnörd

hehe annars, vadå mobilberoende ja är?? jag började med en arm maskin, sen hörde ja att min telefon ringde så ja palla mig dit direkt och svara=P.. sen fortsatte ja med armarna.. hehe..
sen inte på tal om allt annat varför ja är så mobilberoende är galet :P 
ni närmaste vet juh ;P mer ska ja inte ta upp om de..

annars nu är ja redan hemma , sköönt, ska ta och käka nåt på en halvtimme..
sen kring 12 ska ja ta en promenad igen.
till jobbet den här gången! idag ska ja friska upp minnet i gen så ja kommer i håg allt, tills ja ska börja 100% den 11/6 sen 4 veckor frammåt, sen hoppas ja verkligen kan få nåt jobb att jobba med resten av året..!! vill verkligen flytta till en lägenhet nuU!!!!! ja klara inte av länge till hemma, samt vill ja ha pengar till utomlandsresor som planeras!

and that´s it! =D

image13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback