Snacka om tankar..

mycket snurrar runt nu i huvudet så man blir juh svammlig ;P
eller hur jill, vist blir jag de? ;P
fick veta att gumman kommer hem över helgen,
tankar far dit vad man ska hitta på då =)
erik kommer hem nu i helgen, tankarna är hos han ständigt..
jag och eirk planerar att fara till stugan nån helg snart, så
ska se om han kan den 13-15/7.. tankarna far dit..
20/7 - 24/7 till sthlm och hälsa på linn, tankarna far dit..
thailand resa i Januari-februari nåt.. 2008 , hur vi ska göra med det och på vilket sätt..
tankar far dit =)
letar mer jobb för fullt, fixa intyg , förnya cv:t.. tankarna är där..
jag måste framkalla massa bilder IDAG så ja får det billigare erbjudandet..
så tankarna är där hur mycket jag har råd att framkalla samt vilka kort..
mer än studentenoch balen...
om ja ska köpa den servisen som ja vart och tittat på.. och vilka glas till..tankarna är där.
sedan massa saker ja behöver köpa men måste prioritera vad ja kan köpa..
annars försvinner pengarna fort!.. så tankarna far dit..
m,m diverse tankar som man alltid har.. :P det käns som att det bara är mycket
att tänka på nu!.. inget kan vänta med att tänkas på senare.. allt måste tänkas igenom nu
och hända nu.. :P



det är iaf grymt sköönt att jag har helg nu om 2 tim och jah har planer för lugn helg, men de inte ofta det slutar som man tänkt.  ska bli sköönt att få sova ut två dagar nu iaf!

pusssokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback