Gumman flyttar = saknaden kommer bli stor!

jag kan inte fatta att ja inte kommer ha läxor påå ett bra tag!!
känslan är otrolig!
annars när ja sitter på jobbet så tänker ja " Jag MÅSTE hitta/få ett jobb"..hm.. ofta
man tänker så när man redan har precis börjat på sitt jobb. =P
men ja måste faktist hitta ett jobb till efter detta jobb!! ja får panik! för ja vill tjäna massa pengar!

annars flyttar gumman till sthlm på tisdag!!!! ah.. glad för din skull,men hur ska ja klara mig utan dig? efter alla år vi funits till hands till varandra närsom helst, allt så roligt vi gjort kommer nu inte ske lika ofta, men sammtidigt vi blir juh äldreoch desto mer förändringar sker de. men vi ska juh hälsa på varandra så ofta det gååååår! därför vill ja ha massa pengar också!  Men du ska veta att vi aldrig kommer glida ifrån varandra, det vet jag att vi inte kommer att göra heller, inte med sån lång vänskap och så nära! jag älskar dig så otroligt mycket!
utan dig hade ja aldrig klarat gymnasiet så bra som ja ändå gjorde nu!! vi ska vara jekligt stolta!
 
Jag hoppas iaf att du kommer stortrivas i sthlm med Nemme! :)

image14


Pussokram!


(bilder från balen och studenten kan ni se på pixbox,  användar namn S_V )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback