ge mig pengar, ge mig mer jobb!

åå va frustrerad jag bliiir.
jag har ev en chans att få en lgh. Men jag jobbar juh bara
2 veckor till efter den här veckan på det jobbet ja har nu.
sen har ja inge mer. och ja måste kunna ha mer jobb och som fast inkomst
för att kunna hyra en lgh. och dom måste juh se också vart man får in pengar
ifrån så man får godkänt att man får hyra.. suck suck suck å åter suck!!
ja vill verkligen flytta nuuuuuuu!

annars har ja fått första lönen idag :) så det käns juh bra.fast ja kommer lägga undan ganska mycket
till "resor kontot" så även fasst ja nu har pengar så måste ja snåla.. men det fins ändå massa som ja måste köpa nu... som ja inte haft råd med tidigare.. men ja hoppas inte det går åt allt för mycket pengar..


Erik festar i bulgarien för fullt. å ja blir så avis och svartsjuk ;) tre nätter till har han kvar där..sen hemma på söndag först...

ja vill som bara sova bort denna vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback