Erik muckar!

bloggar på jobbet?
hur har ja tid med de?
 joo jag jobbar som receptionist
på Gammelstads vårdcentral då ja registerar och tar betalat av patienter.
och det tar inte lång tid precis.. å sen måste ja sitta här inprincip hela tiden.. så
då får ja mycket döt tid här framför datorn.  visst det är sköönt att kunna sitta
vid datorn på jobbet som många kanske tänker..men man blir rätt fort utråkad!
efter en timme vid datorn är man less..
men annars trivs ja bra med jobbet å är jätte glad över att ja har ett jobb just nu.
men om 3 ½ vecka är ja arbetslös igen.. så ja måste!!! hitta mer jobb..
för ja måste kunna försörja mig som alla andra, samt ska ja spara pengar till Thailand som
ja å nåra vänner tänkt fara till i februari. sen  blir det väl sisten minuten hoppas ja på i slutet av sommarn.
sen vill ja flytta hemifrån nu! å ja söker lägenhet.men då måste ja ha fast inkomst så ja har råd med det också.
M.M ! det är juh sjukt mycket man måste samla/jobba i hop pengar till.

Linn har nu flyttat till sthlm. vi tog en fika på stan runt kvällstimmen i måndags med vårat tjejgäng 
och det ver trevligt! men trist att hon flyttat men spännande & kul för hon :)
Å malin far bort till USA i agusti eller september och blir borta ett år! spännade! ( Jobba åt nån familj)
utvecklande det kommer bli också!
sj blir ja nog kvar här i luleå minst ett år till.. :/ 

annars så om ca 30 min muckar Erik!! då har han gått klart lumpen .
 så duktig och bra han är som klarat av dom hårda 11 mån! snacka om att dom har varit tuffa.
och det blir skönt för då får ja träffa han mer nu förhopppningsvis.=)
det har betyt så mkt det lilla ja fått träffa dig. när du kunnat komma lös därifrån förut. och nu senast i gårkväll.
trotts tröttheten så är det ändå bara så underbart att få se dig.

annars är det  midsommar snart. har inte klart för mig än vart det blir att man är.
men jag är ganska säker iaf att det blir trevligt. förutom att erik är i bulgarien då. men skoojj för han!

har du nått jobb åt mig kan du/ni höra av er ;)

pussokram!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback