Ändrade Planer!

gårdagens snack : "Nä jag ska inte ut nå i helgen, ev middag,men jag har inte råd att gå ut"

jag ringer linn idag från jobbet och hör om vi ska umgås och ta det lungt i kväll,
 sen strax efter  får ja en leverans här på jobbet från johan om att ja ska få hans grece biljett ,
order av en kompis;P shyssst! sen ringer ja linn och hon säger " ska du med ut i kväll det blir fest"
ja joo ja ska med har just fått en gratis biljett nu så! :D.. snacka om att planerna har ändrats!

"vad ska jag ha på mig ikväll!?? hjälp" det var min första tanke sen. och hur ja ska hinna hämta mitt dricka som ja hade kvar sen studenten.! jaja det löser sig får vi hoppas! :D

så fest ,sen grace, och kanske kommer erik ut också så det vore toppen! :)

nu slutar ja på en halvtime. sen traska hem och börja fixa med allt å ringa till alla osv :D

pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback