Step up

I går så blev det film mys hos sofi då vi såg på step up! en dansfilm.
så ni som gillar dansfilmer se den! den var bra!!
annars så blir jag väldigt orolig, får inte hända dig nåt nu mormor!
men det tror jag inte heller.men klart jag blir orolig!..
Jag har juh planer för dig & mig, du ska juh hinna få se mina barn!
se att ja lever lyckligt med en familj!
du får absolut inte försvinna, för du är den bästa mormor nånsin!
finns ingen person som kan övervinna dig!
men ja vet. man ska inte oroa sig i onödan,men det fins ändå skäl till
att jag gör de nu!
så ja kommer iaf och hämtar hem dig idag.
annars har jag full tupp idag. packa,städa,hämta mormor då, äta?, ut?..
dagen går så fort när man sover länge..

Nu ska jag käka nå frukost..

Kommentarer
Postat av: Malin

hihi...du har "full tupp" idag =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback