Sol & shopping

Nu sitter jag hos sofi och tänker över dagen. haft full rulle konstant. börja dagen med att vara på ett basinformations möte på arbetsförmedlingen. för jag har varit duktig nog att skriva iin mig där trots allt.
efter det hann jag hem en sväng,byta om,plocka upp jill och vi for till udden & pressa i solen, å svalkade oss i vattnet :) jääte härligt,. väl där kom jag på att det var min första dag¨på stranden i sommar , då ja kunde ligga å bara njuta :)  efter att dom vita molnen blev fler och fler så for vi in till stan, och gick där ett bra tag! så att fötterna börja värka! men det blev en del shopping. För jill byxa och tröjja. för mig, tröjja och skor. :) I LOVE SHOES!
och ingen har ungått det har ja märkt ^^.. " MEN DU HAR JUH REDAN MASSA SKOR".. Har jag? det visste då inte jag om.




efter en lång stund inne i stan kunde vi börja bege oss hem. ja lämna av jill på kronan. den vanliga rutten nu.;P
sen for ja vidare till ica maxi och handla!.. bara frukt,grönt och nudlar;P.. å det tog sin tid ändå!
så när jag väl var hemma blev det att fixa mig nån middag.) ris och sallad.
dirket efter plockar ja upp telefonen, ringer jill.. men hon ska sova tidigt.hon jobbar juh..så då
ringer ja sofi, och ja far iväg. där ja sitter nu.. 
just nu är det ett måste för mig att vara syselsatt. inte vara själv. men ja älskar att alltid ha något att göra.
hällre stressad av massa aktiviter en degandes hemma!
så nu får vi se vad ja och sofi hittar på.  tråkigt väder nu i kväll :/.. men men..nåt kul/mysigt blir det väl iaf. :)

nu har jag bara pratat på en massa om hela min dag. men ibland kan jag få sådanna här attacker.
i övrigt så vet ni hur jag mår..
ja tänker inte gråta..det  är de sista ja vill göra. jag gör allt för att se frammåt.och det kommer gå jätte bra med dom vännerna  + familj jag har som stöttar mig så!

nu kilar jag i väg här i från!
Pussokram!

image27
Sofi & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback