ShoppingBeroende

nu har det blivit ovanligt mycket shopping!
har nu massa nytt.. vet inte äns om jag kan räkna.. :P
med all dess ovanliga stora shopping jag gjort så följer
ångesten med att alla pengarna försvinner lika fort.. :S
och ännu behöver ja massa mer saker! det är inte bra!
hehe iaf senast idag om inte på tal om i går?.. så hitta ja ett linne,
örhängen,halsband som ja nog ska ha i helgen. :)
vad köpte ja igår?..hm.. har redan glömt tror ja.. tänker ..tänker... en bikini iaf.
sen kommer ja inte ihåg.. ligger massa här brevid så ja vet inte vad ja köpt sist och så.
men hur kul är det inte att shoppa!?? :)  hehe och så klantig man är också
så glömde jag mobilen på en affär igår. som de då blev en hel karusell av :P
efter det har ja sparat alla min VIKTIGA nr på datorn. ifall ja skulle tappa min mobil helt!
smart va?

annars är juh Beautiful girl med sean kingstone helt skööööööön! :D
samma låt fast med Jojo också.

snacka om att det är så många som visar helt plötsligt en annan sida
som att man inte trodde personen hadde. grejjer är den bara att jag "stör" mig på de.
har man en så fin personlighet och humor och allt, sen visar det sig att han/hon visar en annan
sida som inte alls är populärt precis..  det förstör juh dens fina personlighet. så lite gör mycket!
Tänk på vad du/ni gör först. Handla sen!  det kommer fram i slutändan ändå.

Snart sova ? hmm..njaee.. tror inte det






Kommentarer
Postat av: Malin

haha, du kanske också borde tänka på att tänka först och handla, allts shoppa, sen... =P Japp, väldigt mycket folk som är annorlunda än vad man tror sig veta. Jag och Johannes kommer just hem från Tina och Johannes. Jag och Tina var och plockade blåbär, men letade kantareller efter jag slutat jobbet. Sen käkade vi middag alla fyra, spelade kubb och åt blåbärspaj. Riktigt trevlig kväll, länge sen det var någon annan än bara jag och johannes här i ume känns det som.
Nu är det sängdags. Kommer inte hem till lule i helgen =(, men det kanske jag sa?
Kram kram =)

Postat av: jag

hihi jooodu ja vet! ja önska ja kunde tänka först å handla sen ;)

2007-08-01 @ 23:50:08
Postat av: ja igen!

Ja ojj det lät juh jätte trevligt de ni gjorde! :D
trist att du inte hinner hem nåt..kommer du hem nåt innan plugget börjar igen?

2007-08-01 @ 23:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback