Onsdagsfesten

ja oj, vad ska ja säga.. finner inga ord knappt för hur mycket saker  som skedde i går :P
tyvär så tänker jag inte heller dela med mig av allt ,men det börja med att jag for till sofi
för att där bestämma om jag skulle festa och med ut..men som sagt, hur lätt är det att motstå?
så ett ögonblick senare var det full rulle med håruppsättning,smink,fyllepopcorn lek :P
och sedan satt vi i taxin på väg in,( Jag,Sofi,Frida,Malin)
plötsligt var vi förbi en fest inne i stan, Och ja säger: Massa blandat med folk,olika stilar, allt!
ja det var lite kul :P men lika fort som vi kom dit var vi därifrån för att gå vidare
 in på grace.  väl där inne mötte då jag och sofi våran käre vän med kompanjon ;) man tackar då inte nej
när det bjuds på piggelin =) ojoj.. nå väl efter grace blev det max för mig och kompajonen!:P sofi svek,
frida och malin var på annat håll.
efter max.. hm.. jaa ångesten kom väl kring kl 6.00 när ja väl var hemma. tagit mig en taxi hemm! gah!
första gången jag tar en egen taxi hem!!! ångest. jag skulle stannat där jag satt  :P
ojoj, allt detta är galet korfattad, hände massa däremellan som var flum/roliga saker :P
skulle nästan vilja dra upp hela allt.;) men det kan jag inte :P Jag ler bara, utav ångesten jag har och allt flumm :P

nu sitter jag hära med hela huset upp och ner. (så det blir när man är ensam) :P.. så jag måste idag
*Damsuga
*Diska
*rengöra olika rum
*Tvätta,
*torktummmla
*packa
*Äta nå.. kan vara bra?
*fixa mp3n.
m.m..


har så mycket att göra att jag inte vet vart jag ska börja.
men innan i morgon bitti kl 10. måste allt vara klart! så ja blir ng uppe till sent i natt också:P..
ojojo. inte mycket sömn för mig det bliviti veckan.. :S

Sthlm i morgon!! fy fan vad skojj det kommer bli!  Och inte på tal om hur skönt att komma bort från luleå!





DEN STORA KÄRLEKEN



Hur käns det?hur mår du?
ständigt dessa frågor, detso mer man får frågan,desto sämre mår man.när man måste tänka efter.
jag vill bara inte tänka. desto bättre mår jag!

Men nu har han lämnat mig, efter nästan 2 år totalt Tillsammans. Helt underbar tid tm.
Han var min Stora kärlek. Han uppfyllde allt jag sökte efter. Jag kommer aldrig nog kunna förstå hur han igentligen tänkte/tänker.. Men vem förstår sig på killar? killar killar..
att han gjorde ett slut på detta som sist , är något jag blir mer arg/besviken på. än ledsen.
men samtidigt så ledsen över de. att de kunde ske igen "på samma sätt"! och att inte ge det någong chans. en chans att tänka över kanske..men att inte försöka att förbättra.
Men det kändes som att jag ändå var beredd hela tiden på att det skulle bli så här. en känsla långt in " när gör han slut nästa gång?" Jag älskade han,men jag älskade han nog mer första tiden tm. det kanske är klart.. tar juh tid att kunna lita på en person igen..efter ett misstag. men jag älskade han och ville inte tro på att han skulle kunna göra det igen.. efter att det  hade blivit vi igen, tänkte jag"  Jag får vara glad för den tid jag får med han nu, sen om det tar slut  ännu en gång,får jag vara glad över den tid jag fick med han"  för den vill ja aldrig ta tillbaka. dessa tider som vi har varit tm har varit den bästa tiden i mitt liv.
men det var nog inte meningen att det skulle vara du&jag. Är det de så leder väl åren/framtiden oss tillbaka.
Men nu är det slut. Och ja tänker " ja tackar  för den tid jag fick med han, finns inget jag hade velat göra ogjort men nu det är dags att gå vidare, och öppna ögonen för annat, som livet ger en"
Våran tid är över.


Tack för mig.






Kommentarer
Postat av: Helena

Vad tråkigt!
Det gör så ont när det tar slut.. Men det blir bättre med tiden, även fast det säkert inte är till någon tröst nu..

Postat av: Jag

mjo..:/.. det gör ont..men ja tror faktist ja klarar det här bättre än sist.. varför vet jag inte..men jag känner som att jag inte mår lika dåligt som ja gjorde förra gången..så ja tror på att jag kommer komma över han snabbare än sist.. som ja hoppas på också..Nu ska ja gå vidare med stormsteg..har ja bestämt mig för!..

2007-07-19 @ 19:23:14
Postat av: Malin

Typiskt killar, men det är så skönt att höra att du tror på ett liv efter er, Be Strong =)

2007-07-23 @ 15:17:59
URL: http://www.heedhall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback