Luleå

Så sitter man här hemma i luleå och det regnar,  you can stand under my umbrella.. ;)
har passat på att rengöra bilen när det ändå var tråk väder.. packat upp väskan nu först
efter sthlm.. :P och sen gör ja lite annat städande också.. har ändå inget annat för mig just nu..
men men.. det blev en del shopping här hemma i luleå i går.. :S.. men vad ska ja göra när jag behöver så
mycket saker!!?.. galet vad ja skulle behöva vinna 1 miljon nu lr nåt.. eller få ett till jobb!
Nu är ja arbetslös.. käns jätte kul! not.
annars då.. min fot den verker.. och det är mitt eget fel, ja vet. har inte tränat foten på JÄTTE länge..
så det lär dröja innan den är hel igen.. :/ men ja älskar högklackat,måste bara gå i det. trots smärtan.
träningen i övrigt går åt skogen. har inte hänt nåt på jätte länge. mycket snack lite verkstad för min del.

i  övrigt dom senaste dagarna har blivit film+ chips+dipp, med sofi ;P och jill,  ett antal ggr nu :P
samt utgång i onsdag.. hur borta var jag inte då!?:P jaja man lever bara en gång!
ikväll efter att sofi vart på bröllop så ska jag och jill till henne och göra någon middag tillsammans
sen får vi se hur det blir.. hemma kväll igen, eller utgång igen??!...

I belive är en grymt bra låt. (honey soundtrack)
big girls dont cry  är också bra..

jag vet inte hur tungt detta år kommer bli.. jag hoppas bara att det kommer gå bra
inte allt för mycket  tårar, det är det sista ja vill ska komma fram nu,
och ja hoppas det inte blir allt för tungt med jobb sökandet..
I belive !  jag tror ja kommer klara det här jätte bra!! 100 ggr bättre än sist. men vist skär det i hjärtat
det kan jag inte neka.

Nu ska ja sluta skriva och göra nå vettigt! inte tänka så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback