4 dar till !

Så var denna helg över, som bestod av filmmys hos jill
sedan grillfest hos linda på lördagen där det bestod av kareoke och
twister , å mot slutet av kvällen drog vi alla in på grace :)
mycket folk hos linda och mycket folk på grace. så
kvällen vart väldigt lyckad!! :)
Nu sitter jag här på jobbet, sista måndagen nu!! :D  på fredag kommer
det kännas riktigt skööönt :).. sen hoppas jag då på jobb snart igen , fast
på ett annat ställe. Är nu less här!
(4 dar till bara)

så i veckan tror jag det inte händer allt för mycket förutom jobba,tv,sova
och umgås med nära och kära så mycket jag hinner =)
känner att ja snuvar och har mig..börjar bli förkyld.. :/?

om  2 veckor sthlm :) (Shopping!Sola,Fest)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback