lyckat eller deprimerande?

som sagt var det juh fullt ös på krogen i helgen,
näst in till som lulekalaset ..nästan.. men iaf så trängs å gungas det i kön hit å dit åt olika håll för att försöka komma först och vara närmast dörn. men lugna! alla kommer in!
någon i kön hade då lyckas spille öl över nästan hela mig.. så då stank man det resten av kvällen :S
sen så pajja min rätt så nya kamera pågrund av massa öl också!! kul.. så nu har ja lämnat in den iaf. går som tur är på garantin och ja har fått en annan tillsvidare.
annars vart nog kvällen riktigt lyckad för Linn :) som fyllde 19, och kvällen var som gjord för henne :)

lindyn i helgen får ja väl se om ja hakar på eller inte.. iaf blir alla min helger fram till sportlovet lugna , nu framöver.

Hur överlever riktiga sthlmare här uppe i denna kyla? det gör dom väl inte
knappt nästan att man sj överlever som levt med denna kyla i 18 år..
men vintern är annars riktigt mysig!

he´s all that

Jag & Älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback