drömmar

ja drömmar är allt flummiga,
och mycket sanna, eller jag drömmer mycket sanna drömmar, scary
och allt man drömmer har oftast nåt med sig själv och livet att göra..
intressant , intressant..

gårdagen måste jag säga vart riktigt bra till sisst. var inte alls taggad
på att fara ut. men den inställningen ändrades sen,
Nog för att ja fortfarande håller vid att jag är väldigt less på brass, men
det är tur att det fins några roliga/trevligt folk där, iaf som räddar kvällen

Nu är det bara 2 dagar kvar som Du är ute på lodjuret, vill veta nu hur det gått!..
och jag vill träffa dig nu! och ja vill höra din röst nu!.. men helgen gått fort så jag
hoppas veckan går fort nu. fast ja har två prov och en dag som man ska dömma.
3 hemska saker att göra men det ska väl gå...

Nu käka lite frukost tror ja.. klockan är juh snart för mellanmål igentligen..

ciaoociaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback