Ett halv år?

Onsdag idag. jag och jill har lämnat casper på dagis. i regnet!.. sen när vi var tillbaka sommna jag.. och nu sover jill..tror vi sover en del för jill är smått sjuk. och jag har börjat känna av halsen och hosta.. så vi är rätt slut i kroppen hela tiden.

nåja. händer inte allt för mycket jus nu förutom att vi passar barnen å allt sånt.
vi har skrivit ner en lista allt vi måste hina besöka medans vi är här i london:)
tänk att det var ca3-4 månder sen vi boka flyget hit och nu är vi här. tiden gå fort och man kan
inte fatta att man är här. däremot är det lite trist när man inte kan engelska super bra..men jag hoppas jag kommer utvecklas iaf :)

annars så hör man sirener överallt
det är vakter överallt
registeringsskyltarna är huller om buller
folk överallt.
tunnelbanerna går var 3 dje minut
 man ser alla desa typiskta engelska skortstenar;P..
och sen inte på tal om alla coola bilar och hus! dom är fräna!

nåja. många frågar hela tide hur länge vi ska vara här.. och kan knappt svara på den själv.
vi blir MINST till nyår.. sen siktar vi först å ett halvår.. om allt går bra och om vi trivs.
trivs vi inte så åker vi juh hem senare nästa år .. och kan vi inte försörja oss så kommer vi också hem tidigare..
så det är lite svårt att säga.. sen kanske längre än 6 mån? vi kanske trivs jätte bra och allt. Då vet man juh inte om vi stannar längre.. =) så ni får vänta och se =)

än är de lite svårt att säga om man trvis eller inte..man måste juh ge ett nytt ställe lite tid..
man man sakner enkelheten.. i sverige.. bara maten. bara att förståå allt. ni ska bara veta hur lätt ni har det i sverige..det är väl de man saknar.. och sen vännerna.. men alla kommer juh fara på sina äventyr nån gång..och man ses juh ändå snart igen.. tiden går fort!

nu ska jag kika vidare.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback