Vinden vänder mot kallare dar

Promenaden i morsse var kall, 10 +
solen lyste & brillorna var på,men händerna var iskalla, och
man kände vinden vid halsen.. brr.. det är verkligen höst nu
förhoppningvis slipper ja vintern här iaf =)

nu börjar magen kurra, har inte ätit nån lunch.. som vanligt
när man är sj. och inte jobbar så antingen hoppar man över frukosten
och väntar till lunch.. eller så äter jag en liten frukost. Å glömmer göra någon
lunch.. sen när det är matdags snart så börjar magen gnälla lite..och kan knappt vänta
så då blir det nåt jag tar innan maten just. inte så bra.. men ingen har väl dött av det än?
 
Så idag har vi städat klart. lätt jobb åt sofis mormor. snällt att  komma få lite belöning =)

juste..igår satt jag och leta massa olika maträtter ur viktväktarna..som vi ska äta i veckan..
och sen får ja höra att ingen kommer typ äta hemma i veckan.. kul :P.. blir det snabb mat i gen mesta dels för mig lr.. :P?

hm i övrigt funderar ja över hur veckan kommer sluta..  och det är bara tisdag.. hm
hur orkar ja tänka på de nu?.. nä ska börja med att tänka vad resten av dagen ska bestå av

Juste idag fyller frida år :) (Grattis! )
men så vi var på middag hos henne i söndags.
maten var jättte god! men jag klant, tar för stor tugga och sätter i halsen efter min andra tugga.
sväljer å sväljer å sväljer.. får inte ner .. sen måste ja försöka få upp de, försöker å försöker..
(kan knappt andas) sen efter ja ställer mig upp . då får ja bort de..det var pinsamt, skämmigt, läskigt..:P
 haha.. sen kunde ja forsätta äta maten. för den var ruskit god. men tog små försiktiga tuggor av resten. :)

i övrigt tänker jag typ om min strupe har blivit mindre lr nåt.- för alltid när ja sväljer käns det som att de kan fastna..
hm..

  • Sköna låtar
    Akon-sorry blame it on me
    Timbaland-apologize    
    Mange schmidt- giftig

    musik är så underbart att lyssna på, jag kan inte sluta lyssna

ROLIG BILD :P

image43


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback