Vem behöver sömn?

det här är livet ;) la mig 5 i morsse, efter att vart hos
sandra opch snackat om allt, och vart ute å kört lite.
men fick ändå sova nåra timmar, tänkte först vaka. var så pigg
att ja täntke forsätta tvätta kl 5 i morsse..men ja tänkte att ja måste
få sömn om man ska orka med helgen nu!. i kväll
blir det säkert att man tittar in på området lite. hur länge man kommer
va vaken då får man se. sen fre och lör blir säkert inte mycket sömn heller.
men för mig behövs typ ingen sömn, jag är alltid så pigg
any way, nu idag måste ja städa upp här hemma lite mer å forsätta tvätta innan kvällen kommer.

å nej! ja måste fara och köpa mjölk innan ja äter frukost nu! .. åh va jobbigt!.. :(
jaja..å har du hostmedicin åt mig eller nåt!? blir toki!

var och hälsa på bella och oskar igår! :D Så galet söta !! jag vill ha dom båda!
Bella (hund) oskar (katt).. katten var nåra månader gammal bara..och bella är så fiin!!
ska sätta in lite bilder på dom sen när ja får bilderna.. :)

mina vänner är helt obeskrivligt underbara.Ni får mig att tänka på annat, ni får mig att le,skratta!
och vara stark!  Nog för att det regna  ner för kinden senast i går..men ja är stark! mycket starkare än ja visste att
ja kunde vara. Jag vet att ja inte ska vara ledsen. jag försöker bara inse det till 100 %..
men Jag överlever och tar varje dag med nya tag! och ser frammåt! mer än nåt annat!

nu ska klä på mig och sticka till affärn typ?

Kommentarer
Postat av: Sister

Hej, jo, jag funderar på att komma hem innan vi åker till Grekland, för sen börjar ju skolan direkt när vi kommer hem därifrån. I så fall blir det kring 20/8 jag kommer hem... Är det någon hemma då? Vi får se hur det blir, men jag skulle också vilja träffa Oskar. Jag har bara fått massa söta bilder på honom och Bella. Ha det så kul på Kalaset nu till helgen och ta det lite lugnt så inga dumma killar tafsar för mycket...! (p.s kanske sömnbristen är orsaken till att din förkylning aldrig släpper? Bara en tanke...=D )

Postat av: sofie

jaha okej, ja vet inte. ja är säkert hemma då iaf :D..
ja oskar var så söt att ja höll på bli tokig! så kär ja blev ;D ja behöver ingen man, det ja behöver är en söt å ärlig katt ;) och ja ska hålla mig på vakt, inga äckel får hammna på mig:P
det har ja inte tänkt på att förkyldningen som håller mig vaken..fast borde man inte bli trött av den?.. hm..

2007-08-03 @ 13:23:43
Postat av: Syrran

Jag menade att förkylningen försvinner nog inte när inte kroppen får sova och vila ut. Inte att det är pga förkylningen som du inte sover.

2007-08-04 @ 13:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback