V 34

 

Vecka 34

Ålder

  • Spelar åldern någon roll? När, varför?
    i vilket sammanhang? men nej åldern spelar inte så stor roll.
    ska vi snacka i relations,vänner, party/utgång, sammanhang?
    men  efter 17 + tycker ja inte åldern spelar så stor roll i realationer.
    så länge man älskar en person. så har väl inte åldern så stor betyldese.bortsett kanske
    om det är sånn skillnad att det kan vara en farfar. då är det äckligt.. 

    innom vännersammanhanget så tycker ja inte åldern har nån roll. så länge man känner
    att man trivs med sitt "vännerskap".

    när man går ut på krogen..så har ålern en liten roll. iaf om man är under 18.. och under 20.. är man 20 och uppåt tycker ja det inte spelar någon större roll.. fast visst okej. 40 åringar får gärna vara på andra håll än vi 20 åringar.. ;P    ni förstår nog hur jag menar.

  • Har du önskat att du var yngre/äldre än du är någon gång? När, varför?
    ja det har jag, jag önskar nästan att ja var 20 nu pga av många orsaker ;)
    ..nåra månader dit bara..
    alla önskar sig säkert vara nån viss ålder nån gång i livet..men just nu  så  börjar livet för mig, så ja vill inte vara i nån annan ålder speciellt. jag hinner nog vara med om dom flesta åldrar.. ;P
  • Har du ljugit om din ålder någon gång, varför, i vilket sammanhang?
    nej det har jag inte, aldrig.
  • Hur gammal vill du bli om du fick leva ett friskt liv? Motivera!
    95 kanske.. :) så länge man inte känner smärta. vill vara med om att se mina barns barn , ev barn.. ;)
    jag är nog lite rädd för döden om man inte får nåt andra liv.. ska man bara ligga där  i jorden i oändligt många år?
      så javill nog leva rätt länge så länge ja är frisk o kry ..:)
  • Vilken ålder i ditt liv så här långt, har varit den bästa? Motivera!
    svårt.. för ja kommer inte ihåg så mycket när ja var liten.. men annars så är väl det nu.
    18 & 19 har väl varit den bästa åldern i mitt liv. pga nu kan man göra nåt av sitt liv, man får bestämma själv och ta eget ansvar! fins det nå bättre än de?

    image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback