Kvällsnatten

så sitter jag här på kvällsnatten, natten mot onsdag 8/8.
är pigg som vanligt. men i kväll har jag sällskap av linn och får
snacka lös om allt härligt :)
det är varmt.. i den vanliga ordningen då? så allt stämmer.
idag hann jag med sol & bad! Med sofia :) riktigt trevligt :)
och det var 3 dje ggr här i luleå för i sommar som ja hunnit sola på stranden!
och sommarn är snart över!  gah!
men jag hoppas solen håller sig framme i veckan. så ja kanske hinner förbi stugan
och åka vattenskidor. och sola mer på stranden med vännerna. :)

annars så gäller saken bara för mig att söka jobb! gud så trist att söka. vill bara
ha ett jobb nuuuuuuuu!
annars så blir det  kräftskiva hos jill på lördag sedan på Storfest i stan natten lång!
ska bli riktigt trevligt!! :)

"jag finne inge god ord"   det är mitt ord det ;) typ bibelsnack i fyllan lr? :P
men det är sant. just nu

"JAG FINNE INGE GOD ORD"

Wake me up when november ends!!!! :D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback