från Narkoman till soffliggare

Så, idag var jag och sandra på en långpromenad i stan och det var ruskit
skööönt. =)
vi snacka om allting mellan himmel och jord
en av sandras kommentar " förut var du typ värsta träningsnarkomanen, nu typ soffliggare"
haha, ja det stämmer juh, chips , dipp och film ;) händer inte så sällan.
men hur har det kunnat bli så? skaderna börja dyka upp, kunde bara vara med halv dant
på träningarna,matcher.. motivationen sjönk lika fort.. och sedan tog jag uppheåll, sen
fick ja veta att bland annat ledbandet var av...  då kände ja verkligen ingen motivation till
äns försöka fortsätta med fotbollen.  så så ser det väl ut om man ska dra en kort sammanfattning.
men när min fot har läkt helt, och ja inte känner nå i ryggen eller benhinnor allt vad man n har
så ska ja..eller vill ja verkligen tillbaka till Själen i min kropp. (IDROTTEN) jag älskar att idrotta.
det är rätta jag. äventyer, fins inget ja skulle säga nej till.

men nu idags läget försöker ja gå promenader, jogga och fys för mig själv då å då.

efter denna promenad stötte vi på en såååååå förbannad gubbe över en tvätt. å bla bla bla.
fy vilken ilska jag hade i mig! men inget jag kunde börja lägga mig i . i. 

i morgon är arbetsintervjun!  gah. vill typ inte gå..:P haha..  men detso fler arbetsintervjuer man
får gå på detso fler erfarenheter av de också!

så i morgon kommer min hjärna vara koncentrerad på den!

oj vad ja skriver mycket dessa senaste dagarna.. jaja .. man har väl sina perioder

juste. när jag håller på med alla ansökningar ja gör så har ja inte många BRA/NORMALA bilder att ha på mig.
har typ flest fest bilder lr så är det värsta risiga bilder från när man är i stugor eller på tävlingar lr nåt :P

så idag försökte jag knäppa nå kort. som kanske kan funka.. :P  .. se och avgör själv :P

     
typ nästan samma vinkel.men det kan skilja sig mycket en liten minimal rörelse:P haha..


Kommentarer
Postat av: Syster

Hej hej, fina bilder! Nu ska jag och Johannes och sova för att kliva upp strax efter kl6 imorgon...=D Lycka till på intervjun! Jag ringer innan vi far från Sverige! *kraaam*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback