Förbannade förkyldning!

när jag precis har kommit i gång med en bra träning, så blir min förkyldning bara ännu värre!
jag vet inte hur länge jag har vart förkyld.. men ja kan juh inte heller bara ligga hemma i sängen
å vänta på att bli frisk! jag har inte tid att förlora nån dyrbar tid.
ja tycker ja ändå alltid sover så länge nu på mornarna så det borde ju räcka..

vidare..

ja sa till ralle i början av veckan när vi pratades vid att ja ska hålla mig borta för en gång skull
från att gå ut . denna vecka..

men det höll ja inte länge.. :P
var ut i onsdags.. ;P kunde juh inte motstå..men jag tänkte faktist vara nykter!
eller ja var det först! jag körde bil, till sofi, sen for vi till Taxi mannen (erik z), och börja där.. sen
så bestämmde vi för att fara och lämmna min bil och han kunde köra. för han skulle vara nykter
" du ska juh passa på när du kan"  sant så sant.
så sedan var det drinkar för fullt hos han, sen blev de terazzen..
när vi kom in just efter 12 var det inte allt för mycket folk, men sen ble de en hel del folk ändå! :D
trevligt.. =)..
och norskerna som man prata med fatta man juh bara hälften utav:P haha.. eller hur sofi? ;P
träffa massa härligt folk ändå, fast ja trodde inte man skulle de typ.. lr ja.. ja vet inte om ni fatta de där..:P
. =)

citat till ralle sen i torsdags.  "det var väl inte jag som sa att ja inte skulle gå ut/festa nå i veckan?" hehe
så får man då frågan om ja ska ut idag?:P nej nej nej inte ska ja väl de.. det har ja inte råd med:P nog för att det gick bara 40 kr i onsdags..

så nu i dag är de fredag, och ja.. vad ska man göra åt denna tråkiga dag? fast nu ser ja att solen börja lysa fram..
bara ingen gör att ja inte kan motstå utgång.. skulle verkligen behöva hålla mig borta från terazzen nån helg.:P
man missar juh oftast ingenting.. däremot när man är på privatfester händer det alltid nåt.. då kanske man missar nåt om man inte far  ;P

nä nu är ja typ övertrött eller nåt.. bara svammlar på om massa ointressanta saker..
däremot far syrran till grekland om en vecka!! jag är så avis.. men men... jag har annat att se framemot iaf.. :)

nu ska ja ringa lite samtal och höra vad som händer idag.



nu är jag bara ännu argare,besviken...


Kommentarer
Postat av: Malin

Varför då?

Postat av: sofie

därför

2007-08-18 @ 14:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback