Hopplös tjej

det är just vad jag är när det gäller pengar!!!
va ska jag ta mig till? så fort pengarna kommer in
så försvinner dom lika fort.. suck!..
så nu får ja se om ja har råd att roa mig på torsdag.. väntar kanske tills
den 13 onde.. för i helgen vart det inte så billigt.. blev en chill kväll i går på olerys
där det drog i väg pengar för drinkar å så.. var juh som inte planerat..
å sen shoppa jag en onödig tröja egentligen..å sen behövande saker (småsaker)
men som drar i väg till en större summa tillsisst..
jag blir juh bara så less att jag aldrig kan spara eller snåla..

men helgen iaf vart juh riktigt trevlig, så det var juh inge fel på det som blev av iaf  :)
nu är det 4 a skoldagar framför sen lov! och dessa fyra dagar är det tusen saker
att göra och komma i håg. vi får väl se hur det går

Nu ska ja forsätta att vara duktigt här och städa eller plugga!

Vi hörs! ciaooo

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är bara å bestämma sig, eller låta bli att gå på stan... =P Igår tänkte jag och Johannes gå på stan och shoppa,för han behövde kläder. Men vi ides inte. *skrattar* du och jag är rätt olika =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback