Z z z

TRÖTTER TRÖTTASt sitter här nu på jobbet..
efter en viss tid på kvällen blir ja alltid så slö av någon anledning..
det gör mig lite förbryllad för då får ja inte nåt gjort som ja tänkt..och saker som måste snarats göras..
jag skjuter alltid upp på allting.. då det blir kaos i sista minuten i stället.. .. Suck..

nåja.. jag börjar bli sjukt taggad inför Lulekalaset :) ska bli kul  och det hoppas ja också =) fast aritisterna är inte nå höjdare i år.  Europe förra året var nog de bästa hitils.

från de ena till de andra..min mage kurrar! hoppade över frukostne i morsse och var riktigt slö och tog bilen också!
så nu får ja nog snart rast då ja får käka en banan iaf :)

hänvisar er till min andra blogg..som jag är mer aktiv på nu.. och till sist försvinner nog den här.

hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback