Kommande

Snart är det helg. En ny helg. som skapar nya ögonblick och nya möjligheter.
hur blir helgen för mig denna gång då av ren gissning..: jo. jag hade planerat denna helg till att inte festa nåt..(som om jag inte sagt det dom 3 senaste helgerna)..
men  efter att blivit frågad om jag ska festa på fredag och lördag av olika folk som är super härliga så är det svårt att stå emot som vanligt.. Varför ska jag sitta för mig själv om alla mina underbar vänner umgås och har kul?..
så svaret blir väldigt enkelt..jag kommer mest troligt att festa i helgen också. Men som jag brukar säga.
jag tar dagen som den kommer och får visa hur det blir. oftast blir det inte som man själv planerat..
Men å ena sidan så gör inte det mig mycket. alltid spännande och se vad som händer om man väljer vägen till de ovetandet.. :) man skapar små äventyr.

lite smått och gott 
       |
       |
       v
    
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback