planer, det gillar jag också

Dag som denna med regn och blåst får mig att känna att jag är glad att jag har jobb under så kallade sommaren.
Dom som har haft sin semester frams tills nu har iaf inte haft bra sommarväder. som är mycket tråkigt. Men för min egen del är jag glad i nuläget ;) vädergubbarna säger  nu att högtrycket ska komma i veckan?.. Vi får väl se. Hoppas kan man alltid.Tycker det vore på tiden nu. Helgen som var spendera jag mycket pengar på kort tid. På ungefär 2 timmar försvann 900 svenska rikstaler.
Men då var det på bensin 400 kr.
Underkläder 400 kr. Och jag är nöjd så jag ångar ej detta köp! fick ändå en del av pengarna!
sen gick det sista till fest. Men snart kommer  lönen ,skönt det! men jag ska försöka hålla i pengarna så gott som det går för det ska räcka till alla festivaler med tillbehör! och samt till en sistenminuten hade ja tänkt de ska räcka till :)
Helgens höjdpunkt var nog ändå fredagen på udden  med massa fina tjejer :)
söndagen var väl inte allt för pjåkig heller. Mysigt,var ordet.

Ikväll kommer syrran hem till luleå. Alltid kul att få träffa hon. Men vi får väl se hur mycket hon är hemma!

kommande
: Lördag 26/7  upp och flyga flygplan! sedan inflyttningsfest hos Anna =)
                        söndag 27/7 ev stugan

                       -Jobb mån-fre.
                        31/7 - 2/8 Lulekalaset mest troligt.
                       -jobb mån-ons.
                        6-10/8 GBG. WOW festivalen!
                       -jobb mån-fre
                        17/8 -30/8 sthlm/utomlands.

                          2 /9 - Norge mest troligt

ses senare! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback