Söndagar som vi alla "älskar"

det verkar vara så att de spelar ingen roll om man druckit på lördagkväll eller inte.
Jag vakna idag titt som tätt på morgonen och var väldigt seg. Tillslut så klev jag upp men då gick jag och la mig ute och sola och somna där. sen tog jag tag i mig halv 2 och tog en dusch för att jag skulle vakna till. kändes som att jag var i en värld där bara jag levde ..fast ändå inte.. Nu har jag städat lite också och ska fortsätta göra det lite..
så nu är jag lite kvickare men fortfarande lite små seg.

igår kväll var jag hos sandra och såg två filmer..Ingen komentar om dom speciellt..
sedan åt vi massa godis och chips och popcorn.. så man kunde juh då ha något dåligt samvete senare på kvällen.

avslutar med att det är bara att konstatera att oavsett vad man gjort på lördagkväll kommer man alltid vara seg i kroppen på söndagar!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback