Snart kommer ruschet

jag kom hem och jag gick direkt ut på balkongen tog av mig kläderna och börja sola!
första gången i går som jag har kunnat sola efter jobbet då det fortfarande varit så pass varmt.
och en timme efter ja vaknar upp så ser ja att solen har tagit liiite iaf. :) önskar vädret kunde vara så här nu.i helgen ska ja pressa så mycket ja hinner! :) vill inte vara knallvit heller..

sen var jag bara hemma för syrran och johannes kom hem en sväng. Sedan satt jag och redigiera en hel del med koder.
klockan sluta vid 11 nån gång sen gick jag och la mig.
simpel och enkel dag.

Och vet ni. Jag har fått sova ostört i några dagar nu!  helt underbart! =)

Idag är det fredag!och innbär även också att detta är min sista helg utan några större planer. 
Idag får vi se om  sofi kunde färga mitt hår.
Sen är ja sugen på bada och sola! om man hinner med de också eller inte.. det får vi se
lönen har kommit och de var bra . Men det gäller att ja inte slösar nu på onödiga saker. har otroligt mycket utgifter nu kommande fram tills slutet av augusti. Jag säger bara LYCKA TILL!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback