Skojj på jobb

jag kom på att jag hade lovat er en bild från när ja pysslade på jobbet och sen från min utrensning av garderoben..
Till sköterskor         
 Dessa mössor är gjorda av den prudukt som Män ska ha framför sitt paket ;P








Till läkaren
 


En internskämt till vår käre läkare =)





Gjort sitt i min garderob! 
 Kläder från 2005 - 2008








Mina kapslar

När personalen förklara att kapslarna måste sväljas hela
tänkte jag att de är väl inge problem..  sedan öppnar jag förpacknigen och ser nu vad hon menar!
jag ringde mor och fråga" ska man inte ta bort plasten!? dela på den?"
hehe jag har sett såna här..men när man själv ska ha i sig dom blev de lite läskigt..
Men jag klarade de galant..Men kan fortfarande inte förstå hur de där ska lösas upp i magen och göra mitt öra frisk!?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback