när är man som argast?

på dagen eller på natten?

På samma gång är man både förvirrad och arg och tycker de är kul. DET är ganska roligt att de kan vara så.

Så var jag i natt igen när ja vakna kl 3 och trodde jag hade försovit mig till 10 på morgonen!..För jag kuta upp..ner till köket sen försökte jag få en uppfattning vad klockan stod på där. min mobil kunde jag inte förstå. så sen när jag kom tillbaka på jorden såg jag att klockan var 3 på natten... suck..jag vart så arg så arg.. och efter de uppvaknandet fick ja inte sova mycket.. HAR JAG PROBLEM ELLER HAR JAG PROBLEM!?

Vilket fall så är det fredag idag.Med andra ord Otroligt sköönt !
så jag hoppas på dagen går någorlunda fort på jobbet här.
sedan blir det systemet och sen inhandla lite nya underkläder.

jag ser först och främst framemot denna helg. vad som kommer hända och ske :)
sedan ser jag framemot nästa lördag då jag ska upp och flyga flygplan runt om i luleå :D fast orolig för åksjukan är man allitd:P

sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback