facebook talar sanning?

först och främst .
Jag satt på min rast nyss. Pratade med syrran. Sedan la jag på luren och plötsligt börjar ja sjunga på en låt jag hade i huvudet.. sen en minut senare kommer jag på mig själv att ja sitte och sjunger svin högt!..
jag tittar mig runt omkring och på min tur sida så är ingen i rummet. men Undra om labb patienterna hörde mig?;P
att man kan vara i en annan värld för en stund är juh rätt härligt ändå ;)

Satt och fundera vad man ska ta och göra idag efter jobbet..
Orkar inte bara vara hemma och sen somna framför tvn.
kan nog mest troligt bli att jag far till stugan och äter mat och åker lite vattenskidor.
Då jag även får träffa syster som aldrig kom hem i måndags. och sen slipper jag laga mat.
Men samtidigt kanske enklare att äta hemma innan?..

Undra om vattnet är kallt? och ska ja våga testa på en skida? var juh ett årsen nu sen sist.
fins stor chans att ja vurpar första försöket ;).. Nåja. man ska inte oroa sig över sådant före olyckan är kommern ;)

juste bara för att jag tog bort min civilstatus på facebook betyder de inte att ja inte är singel längre. fått 4 st redan som frågat " hallå , är du inte singel längre? " lr.. vem har du nu fångat, och inte har du berättat nåt! "..
nu är de bara så att det är facebook som tycker kanske att man inte är singel längre när man inte har sin civilstatus visad. Jag  ville bara känna mig lite hemlighetsfull och valde bort denna funktion. Då vet ni ;)

(var bara tvungen förklara för det var så otroligt vilka reaktioner som kan komma via facebook noteringar  som inte stämmer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback